Winkelwagen (0) 0 Winkelwagen

Uw winkelwagen is leeg!

DANK U! UF FAVORIETEN ZIJN NAAR DE WINKEL VERPLAATST

Ga naar de winkel
ACHIEVERS SPOTLIGHT
© Getty Images

Een leider. Een team. Een visie.

Business Life

Melodie Nakhle, de nieuwe Managing Director voor Europa en Zuid-Afrika, en haar leadership team hebben het over groei, strategie en de toekomst als ze hun plan voor Amway onthullen …

Charismatisch, gepassioneerd en visionair. Dat zijn slechts 3 woorden om Melodie Nakhle te beschrijven, die begin 2020 in functie kwam als de nieuwe Managing Director voor Europa en Zuid-Afrika. Melodie is geen vreemde binnen Amway, want ze heeft meer dan 10 jaar verschillende functies vervuld binnen het bedrijf. Haar specialiteit is sterke merken bouwen, uitdagingen overwinnen en duurzame zakelijke oplossingen stimuleren.

Een leider met een visie

Op de vraag wat haar inspireert, noemt Melodie het potentieel van Amway en het streven van het bedrijf om mensen te helpen beter en gezonder te leven. Dat streven brengt ze graag tot leven door leiderschap onder ABO's te bevorderen, door nieuwe ABO's te helpen bij het boeken van successen, door klanten aan te trekken en vast te houden met toonaangevende producten, en door ABO's mogelijkheden te bieden om hen te betrekken bij community's met gedeelde passies.

Op deze basis wil Melodie de bedrijfsvisie voor A70 waarmaken, die volgens haar de juiste koers voor de toekomst aangeeft.

"We hebben al wat ervoor nodig is"

Door de visie voor A70 tot leven te brengen, geeft Melodie nadrukkelijk aan dat alle elementen die ABO's in staat stellen om winstgevende en duurzame businesses op te bouwen al aanwezig zijn in de Europese en Zuid-Afrikaanse markten. Ze is er dan ook scherp op gefocust om het voor ABO's gemakkelijk te maken om een community van klanten te enthousiasmeren en vast te houden. Daarom wil ze ABO's helpen bij het opzetten van hun eigen online en offline community's. Het is een strategie die zal worden ondersteund door digitale tools, nog meer winkelgemak, onmisbare producten en zakelijke inzichten, maar ook een voortdurende samenwerking met ABO's.

“Onze passie, dat wat ons drijft, is het succes van de ABO's. We willen dat ABO's winstgevend zijn; we willen dat ze sterke en duurzame businesses hebben; we willen dat dit een business is die mensen in nood ondersteunt en hen en hun leven inspireert ”, zegt ze.

Om dit doel te bereiken heeft Melodie twee experts uit de Amway-gelederen ingeschakeld om zich bij haar leadership team aan te sluiten: Ruben Familia en Imran Zaman. Ruben, die de rol van Chief Sales Officer, Europa en Zuid-Afrika op zich heeft genomen, heeft zich de afgelopen 18 jaar beziggehouden met operationele efficiëntie en optimalisering van de prestaties voor Amway. Imran, de nieuwe Chief Digital & Marketing Officer, Europa en Zuid-Afrika, is bij Amway begonnen in 1998 en heeft het voortouw genomen bij belangrijke marketing- en digitale strategieën voor merk-, product- en digitale transformatie. Samen vormen ze een formidabele kracht, die het ongelooflijke potentieel van Amway voor Europa en Zuid-Afrika onder de aandacht willen brengen.

Van visie tot realiteit

In de volgende fase zullen Melodie en het leadership team hun strategie uitvoeren, en zich nog intensiever inzetten om ABO's bij elke stap van het zakelijke traject te ondersteunen. Deze aanpak zal in nauwe samenwerking met ABO's worden uitgevoerd en omvat de introductie van meer zinvolle beloningsmogelijkheden, nieuwe producten, krachtige tools om de business uit te breiden en een moderne winkelbeleving. In het bijzonder is er dit jaar aandacht voor drie doelen:


1. Invoering van Core Plus+

“Core Plus+ heeft nu hoge prioriteit. Het grijpt terug op winstgevendheid en de klant en op het zorgen voor evenwicht tussen de breedte en diepte van de business, zodat ABO's jaar na jaar gezondere businesses krijgen met hogere herkwalificatiepercentages”, legt Ruben uit. “Het is een zeer uitgebreid programma, dat alles wat we hebben geleerd tot leven brengt, namelijk de allerbeste van alle groei-incentives uit de hele wereld. Dus het maakt niet uit in welke fase van het traject u zich bevindt, u kunt rekenen op de ondersteuning van Core Plus+.”

Een belangrijk onderdeel van deze aanpak is het zowel nieuwe als ervaren ABO's helpen om klantgerichter te worden en de klantbeleving en hun relaties beter te beheren, om businesses te creëren die winstgevender én duurzamer zijn.


2. Digitale transformatie

“Digitaal wordt een cruciale factor die ervoor zorgt dat ABO's niet alleen nu maar ook in de toekomst succesvol blijven. We richten ons op een aantal raakvlakken, zoals de mogelijkheid om te winkelen, te werven, te trainen, te leren en om de eigen business, de eigen groep te managen en die business te leiden. De business van iemand anders te leiden en dat bedrijf te leiden", zegt Imran.

Een van de manieren om dit voor elkaar te krijgen is een nieuwe, moderne website, die zowel ABO's als hun klanten in staat zal stellen de producten als zinvol en innovatief te ervaren, en tegelijkertijd een reeks uitgebreide business tools voor ABO's zal bieden.


3. Bevordering van de cultuur van Amway

“Onze oprichters, Rich en Jay, zijn een goed voorbeeld van een groeimentaliteit en onze ABO leaders passen die al toe op hun businesses. Ze blijven hun stijl voortdurend aanpassen aan de manier waarop ze hun bedrijf opbouwen en stemmen de manier waarop ze werken en zich ontwikkelen af op hun behoeften'', zegt Melodie.

“Bij Amway willen we ook zeker verder gaan in deze richting en deze groeimentaliteit scherpstellen door onze ABO leaders en nieuwe ABO's te ondersteunen met verschillende tools, evenementen en mogelijkheden. We willen hen in staat stellen om mensen te blijven helpen om een gezonder leven met meer zelfredzaamheid te leiden. Partnerschap is cruciaal tijdens dit proces en we zijn van plan veel meer initiatieven te ondernemen voor meer betrokkenheid van onze ABO's, om onze leaders en nieuwe ABO's te helpen sterker te worden. ”

Leiding geven tijdens een crisis

Toen COVID-19 toesloeg, kregen gezondheid en veiligheid onmiddellijk de hoogste prioriteit. En hoewel Melodie het jammer vindt dat ze de ABO leaders niet kon ontmoeten zoals aanvankelijk was gepland, is ze van mening dat de medewerkers van Amway en de ABO's door de crisis nader tot elkaar zijn gekomen en dat het assortiment er sterk uit is gekomen. "Onze producten en oplossingen hebben van nature te maken met welzijn en stellen mensen in staat een veiliger, beter en gezonder leven te leiden", zegt ze. "Dit is iets dat tijdens de huidige crisis naar de voorgrond is geschoven, en we verwachten niet dat het verandert."

De crisis heeft ook een aantal digitale projecten versneld en heeft Melodie en het leadership team de mogelijkheid geboden om ABO's op andere manieren te versterken. "We hebben de digitale mogelijkheden versneld ingevoerd, om medewerkers en ABO's in staat te stellen om op afstand te communiceren, enthousiasmeren en werken, door verschillende platforms te gebruiken", zegt Imran. "En we hebben gezorgd voor nuttige informatie over hoe u voor uzelf en uw dierbaren kunt zorgen, en over welzijn en weerstand. "

Nu iedereen begint te wennen aan het nieuwe normaal, ziet de toekomst er beter uit dan ooit. "Wanneer je de ondernemersgeest van ABO's ziet en hoe gedreven ze kunnen zijn met de juiste ondersteuning van het bedrijf", vervolgt Ruben, "dan zijn we echt niet te stoppen."

Hoe gaat de toekomst eruit zien?

"Ik heb er alle vertrouwen in dat we er, met het leadership team, de inzet van onze medewerkers en het partnerschap met onze ABO leaders, sterker uit zullen komen dan we ooit geweest zijn", zegt Melodie. "Ik ben ongelooflijk optimistisch over onze toekomst."

Wij maken gebruik van cookies zodat u een optimale beleving heeft op onze site. Cookies zijn bestandjes die worden opgeslagen in uw browser. Ze worden door de meeste websites gebruikt om uw website-ervaring te personaliseren.

Door deze website verder te gebruiken zonder de instellingen aan te passen geeft u toestemming voor het gebruik van cookies.

Ik begrijp het