Winkelwagen (0) 0 Winkelwagen

Uw winkelwagen is leeg!

DANK U! UF FAVORIETEN ZIJN NAAR DE WINKEL VERPLAATST

Ga naar de winkel
ACHIEVERS SPOTLIGHT
© iStockphoto

Maak uw potentieel volledig waar!

Business Life

In de afgelopen maanden hebben Melodie en haar team inspirerende veerkracht, aanpassingsvermogen en groei gezien. De Amway Business Owners gingen ongekende uitdagingen aan, en dat deden ze uitmuntend. Ontdek hoe u uw eigen potentieel voor een mooie en interessante toekomst kunt waarmaken.

“Dit is een zware tijd geweest”, zegt Melodie Nakhle, Managing Director van Amway Europa en Zuid-Afrika. "We hebben allemaal onze comfortzone moeten verlaten en zijn in de loop van het proces gegroeid." Het is niet zo verwonderlijk dat de ABO's dit opvallend goed hebben gedaan. Volgens Melodie hebben de ABO's blijk gegeven van waar leiderschap. Ze hebben een positieve invloed gehad door nieuwe manieren te vinden om elkaar te ontmoeten en door te blijven streven naar zakelijk succes, niet alleen voor hun teams, maar ook voor heel Amway.

Maar nu willen Melodie en haar leadership team vooruitkijken. In dit artikel vertellen ze over vier elementen die volgens hen cruciaal zijn om zowel Amway als de ABO's hun potentieel te laten waarmaken, en de interessante visie voor A70 te laten uitkomen. En dat alles om te zorgen dat u een betere en grotere business kunt bouwen:

1. Mensen gaan altijd voor.

Rich en Jay, de oprichters van Amway, hebben ooit gezegd: "Klanten zijn een eerste noodzaak voor de business, want zonder klanten is er geen business meer." Dat geldt nu nog steeds. Uw klanten staan centraal bij alles wat u doet, en het is uw missie om mensen te helpen beter en gezonder te leven. Besteed aandacht aan de manier waarop u uw klanten benadert, en hoe u hun de juiste oplossingen biedt voor hun behoeften. Zo kunt u uw Amway business groter maken en meer verdienen. En natuurlijk zal Amway u bij elke stap ondersteunen!" Melodie en haar team willen investeren in de infrastructuur van de supplychain en verschillende klantenservicefuncties, om de ABO's en klanten een prettiger ervaring te bieden. Hierdoor kunt u gemakkelijker doen wat u altijd al het beste deed: uw business groter maken door de mensen om wie u geeft op de eerste plaats te zetten.

© Stocksy

2. Digitale vakkennis

De digitalisering was al aardig op weg om de wereld drastisch te veranderen, maar heeft zich nog sneller ontwikkeld toen de pandemie toesloeg. Net als bij veel detailhandelaren, spelen effectieve digitale winkelplatforms en online businessmanagementtools een centrale rol in hun succes. Amway heeft gezien dat offline community's online kunnen blijven floreren, en dat online community's zich kunnen uitbreiden op manieren die offline waarschijnlijk niet mogelijk zouden zijn. Aangezien Amway is gebaseerd op persoonlijke connecties, biedt deze verschuiving naar online een belangrijke mogelijkheid voor alle ABO's.

Melodie heeft een belangrijke boodschap voor alle ABO's over de nieuwe manieren van werken: "Amway wil samen met u zakelijke praktijken ontwikkelen door nieuwe technologieën in te zetten, nieuwe zakelijke praktijken aan te leren en gebruik te maken van de markttrends." De toepassing van deze praktijken zal u helpen om uw business groter en winstgevender te maken. En uw digitale kennis zal daarbij goed van pas komen. Uw manier van zakendoen zal er aanzienlijk efficiënter worden dankzij deze transformatie, waarin u gebruik gaat maken van digitale tools, online en offline omgevingen samenvoegt en een manier vindt om alles beter te laten verlopen. Dit is zelfs een van de belangrijkste onderdelen van de visie voor A70.

Schrikt u ervoor terug om helemaal over te stappen naar digitaal? Vergeet dan niet dat Amway klaar staat om u in het hele proces kan ondersteunen. En zoals Melodie heel overtuigend zegt: "Wie andere resultaten wil bereiken, moet stoppen met uit gewoonte steeds hetzelfde te doen. Dat betekent niet dat Amway het vroeger niet goed heeft gedaan. Het betekent alleen dat er wellicht nieuwe manieren zijn om nog betere resultaten te bereiken.

© iStockphoto

3. Groeimentaliteit

Sta open voor dingen, blijf nieuwsgierig en ga door met vragen stellen. Als u openstaat voor verandering en bereid bent om iets nieuws te proberen, zullen u en uw business sneller groeien! In de woorden van Jay Van Andel: "Amway is een succesvol bedrijf omdat het het beste uit het verleden behoudt, maar met zijn tijd meegaat." Dus wees flexibel en sta open voor nieuwe werkwijzen om uw business succesvol te maken.

Amway zal u daarbij helpen door te laten zien wat een groeimentaliteit inhoudt, namelijk nieuwe werkwijzen aanleren en niet alleen te doen wat u vroeger gewend was. Het is van vitaal belang om op zoek te gaan naar nieuwe en betere manieren om ABO's te ondersteunen bij elke stap. Zoals Melodie zegt: "Het is belangrijk om een groeimentaliteit te tonen, waaruit blijkt dat we kunnen blijven groeien door te leren, dat we bereid zijn om enkele risico's te nemen. Want we weten dat, als we falen, we iets nieuws zullen hebben geleerd dat ons later van pas zal komen." Om te beginnen is Amway vastbesloten om als één community samen te werken met ABO's in heel Europa en Zuid-Afrika. Zo kunnen we zeer diverse vaardigheden en talenten combineren om grootse dingen te bereiken!

"Amway is een succesvol bedrijf omdat het het beste uit het verleden behoudt, maar met zijn tijd meegaat."
- Jay Van Andel

4. Eenvoudig nieuwe klanten krijgen

In het kader van de visie voor A70 streeft Amway ernaar om het voor ABO's tien keer zo eenvoudig te maken om klantencommunity's op te zetten. Zinvolle relaties met klanten zorgen continuïteit in uw duurzame business. En dat geldt vooral voor nieuwe ABO's. Amway begrijpt echter dat nieuwe klanten werven een hele uitdaging is. Daarom wil Amway met u samenwerken om nieuwe ABO's te helpen om zakelijke vaardigheden te verwerven en uit te breiden. En één belangrijke vaardigheid die vaak lastig blijkt, is online producten presenteren aan mogelijke klanten. Melodie benadrukt: "een positieve klantervaring zal ervoor zorgen dat ABO's beter in staat zijn om nieuwe klanten aan te trekken." Wanneer u nieuwe ABO's helpt om dit soort vaardigheden te verbeteren, zal dit er in combinatie met Amways visie voor A70, waarbij ze in een vroege fase inkomsten verdienen, voor zorgen dat ABO's lang genoeg hun business aanhouden om de mogelijkheden op lange termijn te zien.

En wanneer ABO's en Amway op dit hele traject samen hard blijven werken, zult u uw potentieel volledig waarmaken. Amway verheugt zich erop om met u samen te werken en u door dik en dun te steunen!

Wij maken gebruik van cookies zodat u een optimale beleving heeft op onze site. Cookies zijn bestandjes die worden opgeslagen in uw browser. Ze worden door de meeste websites gebruikt om uw website-ervaring te personaliseren.

Door deze website verder te gebruiken zonder de instellingen aan te passen geeft u toestemming voor het gebruik van cookies.

Ik begrijp het